اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۵۷۶۰

ماجرای گل جنجالی ستاره استقلال به پرسپولیس

ماجرای گل جنجالی ستاره استقلال به پرسپولیس
دقیقا ۱۴ سال پیش در روز دهم مهرماه سال ۸۸ استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند.
۱۶:۲۰ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

دربی پایتخت طی مقطعی از ابتدای سال ۸۶ تا اواخر سال ۸۸ مرتب با نتیجه مساوی تمام می‌شد و این مسئله باعث ایجاد شایعات فراوان و البته نارضایتی گروهی از هواداران دو تیم شده بود.

در همین راستا استقلال و پرسپولیس دهم مهرماه سال ۸۸ به مصاف هم رفتند و برای ششمین مرتبه متوالی با هم به تساوی رسیدند. البته انصافا بازی کیفیت بدی نداشت ولی مساوی یک - یک طرفداران را راضی نکرد. پرسپولیس ابتدا در دقیقه ۴۹ توسط عادل کلاه‌کج به گل رسید اما استقلال ۶ دقیقه بعد از آن کار را مساوی کرد تا تقابل شاگردان صمد مرفاوی با مردان زلاتکو کرانچار برنده نداشته باشد.

نکته مهم در این رابطه، گل جنجالی استقلال بود. به لحاظ داوری گل مشکلی نداشت اما بر سر نام زننده آن داستان به راه افتاد. هنگامی که توپ به درون محوطه جریمه پرسپولیس ارسال شد، حسین کاظمی و فرهاد مجیدی نزدیک به یکدیگر بودند و تشخیص این‌که کدام یک از آن‌ها ضربه آخر را زد کار دشواری بود. فرهاد مجیدی شادی کرد و استقلالی‌ها همه دور هم جمع شدند اما پس از پایان بازی این بحث بالا گرفت که از میان مجیدی و کاظمی کدامیک ضربه آخر را زده است! سرانجام به گزارش محسن ترکی داور این بازی رجوع شد و مشخص گردید که این داور نام مجیدی را به عنوان زننده گل ثبت کرده است. گلی که پایه‌گذار گل دیگر فرهاد در دربی‌ها شد تا تعداد گل‌های او در جدال با پرسپولیس را به عدد ۴ برساند. حسین کاظمی هم در همان مقطع مصاحبه کرد و گفت اصلا از اینکه بگویند فرهاد مجیدی آن گل را زده ناراحت نیست و موفقیت تیم برایش مهم است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین